Tuesday 15 May 2018

SHAKLEE EFFECT : MUDA 25 TAHUN SELEPAS MINUM VIVIX DAN OSTEMATRIX

Vivix 25 tahun lebih muda.
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Apa khabar anda semua? Kinah doakan anda kaya, bahagia dan berjaya serta diberkati Allah dunia akhirat. Kita dimasukkan ke Syurga tanpa dihisab. Aaminn. Alhamdulillah. KISAH MEMBER KINAH PENAT, LETIH SELALU TRAVEL Baru-baru ni, Kinah mendapat panggilan telefon dari seorang sahabat lama (A).
Agak lama jugak lah kami bersembang tepon petang itu. Si A menceritakan masalah yang sedang ditanggung olehnya. Kat bawah ni, sedikit ringkasan citer si A : "Aku tak tahu kenapa sejak dua menjak ni, badan aku cepat letih. Penat sangat. Mungkin jugak kesan accident yang lepas kot. Tahun lepas je, aku accident 3 kali. Yang paling teruk masa aku tengah sarat mengandung anak sulong aku ni. Accident kereta sampai remuk kat Marang, Terengganu. Masa tu, aku ngantok sangat, tak sedar. Aku tersalah masuk line bertentangan. Alhamdulillah, walaupun kereta tu remuk. Aku diberi peluang kedua untuk hidup, Kinah. Saksi yang nampak aku kata, aku merangkak keluar dari kereta sejurus kejadian. Kalau aku lambat keluar, tak tahu apa jadi kat aku. Yang penting ! Aku dah selamat. Anak aku pun dah besar. Tapi, kesan dari accident tu aku sakit-sakit badan. Orang kata, maybe badan aku masuk angin. Hurm.. aku cuba macam-macam dah. Tapi, tak hilang jugak. Badan aku memang cepat letih sekarang ni, Kinah. Setiap hari aku travel sana-sini. Kadang tu, hari ni aku kat KT, esok aku kat KL, lusa aku kat KB. Pastu, bos aku pulak ofis dia kat Kuantan. Walau aku ni, keje kat kemaman. Papehal aku kena refer dia. Dia pulak selalu buat meeting, hari jumaat. Jadi, enam hari seminggu pulak aku keje. Tu pun tak menentu jugak. Ada je appoinment sana-sini. Jap-jap kena panggil. Jap-jap ada meeting. Memang letih lah, Kinah. Balik dah petang nak maghrib baru pi ambil anak kat rumah pengasuh. Mula-mula anak aku nangis jugak. Lama-lama dia dah biasa. Nasib baik lah pengasuh tu jaga macam anak sendiri. Cer mung (loghat terengganu) bagi cadangan kat aku Shaklee ada dok suplemen untuk masalah aku ni? Aku tak boh makan banyak-banyak. Aku tak leh commit. Schedule aku busy sangat. Nanti aku lupa." Fuh ! Itu kisahnya. Then, Kinah share lah dengan member si A ni kenapa dia asyik letih? Dan apa suplemen terbaik untuk masalah dia ni.

Actually badan kita ni makin lama makin menua.


Kalau bekerja penat, selalu travel macam member Kinah ni memang badan cepat letih.


Nak nak kita ni perempuan, mengandung, menyusukan anak lagi lah letih sebab khasiat dan segala zat dikongsi dengan anak dalam kandungan.


Kalau yang menyusu ni pulak, khasiat banyak pergi kepada susu. Itu kadang, ada ibu yang rambut gugur selepas bersalin. Gigi tercabut setiap kali bersalin. Gusi berdarah.


Bayangkan kita hidup 30 tahun, tapi tak jaga pemakanan. Makan asal sempat je.


Sayur, buah pun tak makan.


Harapkan ayam, ikan, nasik.


Itu baru sumber protein dengan karbohidrat.


Vitamin dan zat-zat lain perlu jugak untuk kesihatan berpanjangan.


Kita bukan robot. Sentiasa bekerja sepanjang masa tanpa rehat. Tak makan, tak minum pun tak pe.


Itu pun, robot ada masa dia rosak. Kena repair jugak.


Macam tu jugak kita manusia ni.


Jangan sampai tunggu jatuh sakit baru nak cari ubat.


Kinah akui.. kaum wanita lebih cepat penat disebabkan faktor kat atas tadi. Belum citer faktor persekitaran lagi.


Orang sekeliling merokok, dapat pulak suami yang memang kaki rokok. Dugaan buat si isteri.


Bekerja dalam industri yang tinggi radiasi, asap-asap kilang, kenderaan.


Pemanasan ozon.


Banyyyakkkk... !! sangat.


Hari-hari kita mengadap phone, laptop, tv, LCD Screen.


Tu semua penyumbang.


Jadi, Kinah cadangkan si A tadi ambil Vivix dengan Ostematrix.


Premium vitamin terbaik dalam Shaklee.


Hasilnya, seperti di bawah.


Shaklee Effect : Muda 25 tahun selepas minum Vivix dan makan Ostematrix


Alhamdulillah, selepas 2 minggu Kinah follow up dia.




Katanya :


"Alhamdulillah Kinah, aku bertenaga rasa macam 25 tahun lebih muda."


Alhamdulillah, begitu lah Shaklee Effect member Kinah selepas consume Vivix dan Ostematrix.


Sekarang, si A dah jadi Vivix Lover. Mesti ada stock untuk makan sendiri.


Anda pula bagaimana?


Jom ! hubungi Kinah untuk lebih sihat, cerdas dan cergas sepanjang masa.


Bulan ni, Kinah ada tawaran istimewa kepada 20 orang pembeli Vivix Twin Pack.


Anda layak untuk join Projek Buat Duit RM2000 Ultimate package tanpa limited.


WhatsApp laju-laju (SAKINAH : 019-9164276) sehingga tawaran terakhir.


Fast Action ! Fast Result !


Sekian, wassalam.

Salam Sayang, Salam Bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, I'M Happy Working-At-Home-Mom."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Miss Sakinah
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment