Thursday 8 February 2018

9 KEISTIMEWAAN PROGRAM NOW EVERYONE CAN KURUS (NECK) YANG MESTI ANDA TAHU

9 Keistimewaan NECK Tahun ke-4
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Apa khabar?

Saya doakan anda semua sihat bahagia, kaya dan berjaya walau di mana jua anda berada. Kita semua dimasukkan ke dalam syurga tanpa dihisab.

Saya yakin, anda pembaca semua sedang berusaha untuk turunkan berat badan untuk dapatkan bentuk badan yang ideal.

First saya nak share sikit tentang impian untuk kurus atau pun impian untuk turunkan berat badan nie.

Saya tahu ia bukan suatu perkara yang mudah.

Ia amat mencabar. Sangat-sangat mencabar.

Bukan sahaja anda. Saya bercakap pada diri saya sendiri yang tak boleh lari dari melihat makanan. Hahaha.

Pantang nampak makanan sedap.. nak nak kalau presentation nya yang super wow! mengiurkan ! meleleh. (Habaq hang!)

Selamat lah mengadap buffet. Jangan nangis bucu katil taw.
Tak tahu kenapa selera menjadi-jadi. Padahal makanan simple je pun.

Macam tak jumpa makanan sebulan.

Semua dibelasah kalau time buffet atau kenduri.

Betul, betul?

Baik, mengaku sekarang. 

Makanan ke yang bersalah?

Atau kita yang bersalah? Sob ! Sob ! Sob!

Dah makan.. mesti menyesal.

Saya tahu, saya pun lalui nya.

Pastu sadis lagi. pi update kat IG, FB..

"Kenyang perut! Senang hati! Hancus! diet aku hari ni."

"Tak boleh tahan lah tengok makanan nie. Tak pe, lah. Bukan selalu. Setahun sekali raya."

Kihkihkih..

Jom! kita gelakkan diri sama-sama.

Pastu dah menyesal, google "Tip-tip turunkan berat badan dengan mudah dan berkesan tanpa perlu berlapar", "Rahsia Kurus dalam masa 7Hari", Semua keyword nya kurus.

Siap print-out untuk baca dan praktikkan.

Tapi, selepas tu apa jadi?


Tak jalan jugak.

Failed!

Failed!

Failed!

Cam mana nie.

Stress!

Stress!

Stress!

Hahaha..

Jangan marah ye kalau saya gelak. Saya pun lalui, ok. Bukan anda sorang.

Ramai rakyat malaysia hadapi masalah nie.

Sebenarnya, kenapa jadi cam ni? Sebab nafsu makan kita lebih besar dari nafsu nak kurus.

Dah tu nak wat cam mana?

Tak yah pening-pening nak google sana-sini tips nak kurus dah.

Mai daftar program Now Everyone Can Kurus (NECK), sekarang !

Kat sini, saya kongsikan dengan anda 9 keistimewaan Program Now Everyone Can Kurus (NECK) nie :

Baca sampai habis kalau betul-betul nak kurus, ye.

1. For Your Information (FYI), tahun 2018 adalah merupakan Tahun Keempat NECK dijalankan. Bukan sebulan dua ye. Sejak dari tahun 2015 lagi.

Lama ke lama?

Kalau belajar master atau degree, dah grad dengan pointer masing-masing. First class, second class. Semua class ada.

Ni haa.. NECK, dah empat tahun.

Dah berapa generasi join dan grad dengan target masing-masing.

2. Program NECK dulunya, 3 bulan. Sekarang kita improvise untuk coaching 30 hari sahaja. Sebab ada yang kata long commitment untuk tempoh 3 bulan.

Tak sabar nak grad. Hahaha.

3. Disebabkan program pun dah mature. So, nama pun canggih sikit.

Program di upgrade kepada NECK Slimfit.

Jadi misi semua orang adalah untuk slim dan fit. Kurus dengan sihat.

Tak mahu kurus tapi lembik tak bermaya.

Sakit tak cukup makan. Ikat perut.

Gara-gara nak kurus punyer pasal.

Please! ok.

DON'T berlaku kejam pada diri. Kecian badan.

Badan kita ni, cukup sempurna kejadian Allah berikan. Dah sempurna tue, jaga lah leklok.

4. 100% online melalui Telegram App.

Zaman sekarang semua orang ada Android, ada internet.

So, pergunakan kelebihan tersebut sebaik-baiknya.

5. Dalam program kami ini, dari dulu, kini dan selamanya membenarkan dan mewajibkan peserta makan nasik.

Dah tu, makan 5 kali sehari.

Susah ke nak makan 5 kali?

Mai sini, saya tolong jawap. Memang susah untuk permulaan sebab perut dah biasa.

Kita sangkakan, kurang makan boleh kurus.

Itu kesilapan besar. (Anda boleh baca di sini, 3 sebab kenapa kurang makan tapi tetap gemuk?).

6. Program ini, ada MENTOR yang cantik, cun dan macam anak dara. Hakikatnya, dah nenek taw. Huhuhu.


7. Nak kurus, nak dapatkan body shape yang cantik macam MENTOR kat atas tue.. of course kena bersenam.

Kita akan guide anda jenis-jenis senaman yang high impact atau sesuai dengan keadaan fizikal anda.


Kalau obes, kita takkan suruh anda melompat 100 kali.

Ia akan mencederakan dan memudaratkan diri peserta.

Macam saya cakap tadi lah, kita ada MENTOR. So, serahkan kepada yang pakar.

Bersenam di mana-mana tanpa perlu ke padang, pusing tasik atau gym. Dalam bilik air pun boleh kalau dah malu sangat nak keluar rumah kan. Hehehe.

8. Program NECK SlimFit ni, ada lagi gadis-gadis yang cantik taw.

Selain MENTOR, kita sediakan CREW-CREW terlatih dan berpengalaman yang slim dan fit.

Dorang pun asalnya dulu gemuk.

9. Program ini, terbuka kepada semua peringkat umur, jantina dan seluruh rakyat Malaysia.

Kalau anda bukan warganegara pun, still boleh bersama program kami.

Just contact saya, InsyaAllah anda akan dibantu cara-cara nak sign up.

Ok.

Amacam best ke best?

Kalau anda yakin dan serius nak turunkan berat badan, nak kurus untuk kali ini dengan ILMU dari kami. Jom! WhatsApp saya segera (SAKINAH : 019-9164276) sementara masih ada kekosongan.

Sama-sama kita bantu dan tunjukkan jalan yang cerah.

Tak mahu malap-malap dah.

Usah bazirkan masa anda dengan mencuba itu ini, sedangkan kita ada MENTOR yang terbukti telah berjaya bantu ramai orang dan juga InsyaAllah anda jua.

Jom! hubungi saya segera (SAKINAH : 019-916 4276).

Akhir kalam.. saya susun sepuluh jari memohon maaf anda kata-kata agak sentap-menyentap.

Saya bercakap berdasarkan pengalaman saya sendiri dan peserta-peserta NECK yang lepas.

Anda juga boleh baca cerita NECK di bawah ini :

TESTIMONI NECK : WANITA TIDUR BERDENGKUR
TESTIMONI NECK : NAK KURUS KENA TURUNKAN BERAT BADAN
TESTIMONI NECK : PENIAGA KUIH DARI AMPANG
Ok.

Buang ego, rendahkan diri.. fikirkan niat, bayangkan impian anda untuk kurus dan sihat bersama kami.

Fast Action! Fast Result!

Sekian,wassalam.
Salam Sayang, Salam Sihat.

"Think Positive & Keep Smiling, I'M Happy Working-At-Home-Mom."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Miss Sakinah
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment